wilmagerritdownunder.reismee.nl

We zijn er helemaal klaar voor.

Nog een klein uurtje dan vertrekken we naar Schiphol. Het adres van dit weblog is ingegeven door eerdere reizen, de naam had wat langer mogen zijn, maar Jacques en Eline horen er natuurlijk ook bij. Jacques belde vanmorgen met de vraag, hebben we eigenlijk een voucher oid voor het camperverhuurbedrijf. De hele e-mailbox weer doorgeworsteld, maar geen bewijsje te vinden. Een vierweekse voetreis door Oost Australie is geen optie dus toch maar even naar WTC gebeld. Een vriendelijk bandje. Mevrouw zei, "Fijn dat u ons belt, maar we zijn gesloten" Maar gelukkig om 10.00u zouden ze weer beschikbaar zijn. Later weer gebeld en met een excuusje als nog een voucher ontvangen.

Verder de ochtend doorgebracht met wat groente zaaien. De zes ramen platglas en de kas zijn weer gevuld. Kan het lekker groeien en hebben we weer wat te knabbelen als we terug zijn. Michèle en Gijs brengen ons weg. Tijn en Fenna gaan gezellig mee. Kunnen we nog even vliegtuigen kijken. Jacques en Eline worden door Jasper gebracht.