wilmagerritdownunder.reismee.nl

Brisbane

De camping bleek een soort werkmanskamp te zijn. Om een uur of drie begonnen de eersten al met auto's weg te rijden. De camping ligt langs een hoofdweg die daar net een helling van 12% heeft. Dus loeiende motoren naar boven en huilende motoren naar beneden. Maar best wel lekker geslapen vannacht. Om zeven uur op en de boel opgeruimd. De bewoners van de caravan naast ons verblijd met onze voedseloverschotten. Tegen tienen gaan rijden. Ondanks alle berekeningen en aannames over het dieselverbruik en de afstand die je nog kan rijden wanneer het lampje gaat branden, er toch nog maar een beetje diesel bijgedaan. Beetje lullig als je op de M1 stil komt te staan. Gelijk nog even een bakkie gedaan en het weblog bijgewerkt. Rond de middag waren we in Brisbane, bij het Airway motel ingechkt en de camper uitgeladen. Wilma bleef in het motel en ik heb de camper weggebracht. Nog een schadeformuliertje voor de spiegel ingevuld waarna de zaak was geregeld. Weer terug naar het Motel gelopen, was een wandeling van ruim 2 km. Samen eerst wat langs de rivier gewandeld, door bouwactiviteiten was het niet gemakkelijk de rivier te bereiken, maar het lukte op een gegeven moment toch. Nog even gezeten en toen met de waterbus de City cat, meegevaren over de rivier door het centrum tot aan de universiteit en weer terug. Was mooi, Brisbane bij zonsondergang. Op de terugweg kwamen er tientallen vliegende honden/vossen over. Weer terug met wat moeite een nog net een 'gezellig' restaurant tegen sluitingstijd gevonden. Hier wat fish and chips besteld. Biertje wijntje hadden ze niet dus dat was wel een beetje armoe. Na deze geweldige hap weer terug naar het motel gewandeld. Morgen weer naar huis.

Clazien

Was weer leuk om de verhalen te lezen, en een hele fijne reis terug naar huis waar vast de kleintjes op jullie staan te wachten.

Gerrit

Sluit me bij Clazien aan.

Gerda

Wilma en Gerrit ,ik heb genoten van jullie verhalen.Een fijne reis terug en een behouden aankomst.Hartelijke groeten.

Bertus en Gerda .

Gerdavan de Camp

Ik heb jullie vakantie verhalen gevolgd. Ik vond het erg leuk om ze te lezen. Zo te zien hebben jullie er van genoten. Nog een goede terug reis en wel thuis.